Somnar med ett leende på läpparna.

 
Har just kommit hem och nu är ögonlocken fruktansvärt tunga!
 
Började den här fantastiska dag 08,30 med att befinna mig på SKR. Jag och Johanna tog varsit grimskaft och gick och hämtade hästarna, som var ovanligt snälla och sprang inte ifrån oss(!), i hagen. Jag skulle få rida Madicken. En häst som jag ridit så många ggr genom åren. Hon har varit känd lite som en surtant (med extremt dålig mage), men idag pekade öronen frammåt och inga sura miner. Kanske var det de underbara vädret eller den lilla extra uppmärksamheten, men hon var som en ny häst i mina ögon. Riktigt mysigt att få ta hand om henne och göra henne klar för en tur i skogen. Väl ute i skogen var det halkigt som satan! Och den lilla damen har endast skor fram, vilket ledde till myyycket sladd! Så vi skrittade tillbaka och red av dem lite i manegen. Med arbete kan den här damen bli hur fin som helst tror jag! Oooo dessa muskler som man endast kommer åt med ridning som typ egentligen inte finns. Dom, dom gör ont nu ska ni veta! ;) Det finns så många minnen från det där underbara stället. Bästa starten på dagen!
 
Sen klappade jag min nya kärlek hejdå och åkte hem och slira om och plockade upp en Bäckström och rullade till Skehamn för att träna lite simmning och livräddning. Jag ägde! Finns inte mkt mer att säga om det ;)
 
Rullade hem och tog en riktig gooo powernap! Vaknade upp smått förvirrad två timmar senare och insåg att det var dax att slira om igen och rulla mot friskvårds för tisdags spinning <3 Svettades som aldrig förr!
 
Sen var det bara hem, mula mat, och slira om igen! Sen har jag spenderat resten av kvällen på Älvsbacka med fika, kortspel(jag fuskade!), prat och mys! 
 
Allt som allt: FRUKTANSVÄRT BRA TISDAG! Men det gör nu ont överallt. och nu ska jag ta och sova som aldrig förr :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback