Min helg.

Igår hade jag en så sjukt kul kväll! Planen va en tvåmanna med Amanda innan vi skulle dra ut och dansa röven av oss på Verandan. Istället fylldes lgh 1001 på torsgatan 15b med folk och det blev en fantastisk fördojja. Vi hann även med att dansa jävel! ;)
 
Imorse mådde man som man förtjänade, med de va ba att stiga upp och städa undan alla spår av fest. Hade nämligen råkat bjuda familjen på middag och lovat trerätters... IDIOTI!
Så jag har krigat och slitigt som aldrig förr och fick ihop en grryyyymmmt god middag :D
 
Skagenbakelse.
 
Helstekt sofilé. Mögelostsås. Rostade rotfrukter och en grönsallad.
 
Efterrätten hann jag inte ta kort på, men det blev mini pajer i två smaker. Key lime pie och daim kola paj. MUMS! Dog matdöden ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback