Polis, polis, potatisgris.

I måndags jobbade jag från 9 till 18. Sedan kom pappa och hämta mig och skjutsade mig till flygplatsen för att flyga till Sthlm. 
 
Tisdagen startade jag tidigt som satan, hittade till Eriksdalsbadet och gjorde mig redo för test nummer 1. Klarade detta utan problem och krigade mig till Rekryteingsmyndigheten ute på Gärdet. Skrev IQ test, klarade det och fick sen skriva ett personlighets prov. Sen åt jag lunch och såg Johan Petersson, som spelar Zlatan i Partaj, i full mundering:
Bildresultat för zlatan i partaj
 
Sen fick jag vänta ett tag innan jag blev inkallad till doktorn som petade och klämde och tog EKG, kollade synen och hörseln och en massa annat. 
Sen styrke test och sedan kondition. Var klar vid 3 tiden och jag hade klarat allt och gått vidare till dag två!
 
Fick sovmorgon och befann mig på Rekryteringsmyndigheten 10,30. Blev genast inkallad till psykologen och sen vidare till en säkerhetsintervju med en polis. Har nog aldrig pratat så mycket om mig själv under 2,5 timmar i hela mitt liv! Sen var det klart.
 
Tisdag morgon var det ca 30st som skulle testas och eftersom droppade det av människor eftersom och vi var typ 10 st som tagit oss till slutet. Så är sjukt stolt över mig själv att tagit mig hit, men jag får veta om 2-3 veckor om jag tar mig in eller inte :D


» pet

Klart du ska vara stolt! Håller tummarna åt dig:D

2015-05-04 // 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback