Taking names and building muscles.

Jag har hittat en ny passion i livet. Nämligen spinning. Finns typ ingen träning som får mig att känna mig så nöjd över mig själv som ett riktigt köttigt spinningpass! Dock så har jag upptäckt att jag har fått bristningar på mina vader(!) Jag har typ alltid haft tandpetare till vader och även när jag red som mest hade jag xxs på mina shortchaps. Det är häftigt med såna förändringar, men jag önskar att jag hade tagit före och efter bilder!!
 
Nästa vecka ska jag göra fettmätningen igen. Det har gått ca två månader sen sist och jag hoppas det har hänt nått! :D 
 
Nuu ska jag göra mig iordning för att dra på stan med Amanda och sedan möta upp Lana för mat och lite shopping. Kan hända att nån av dessa godingar får följa med med hem... ;)
Har fått dille på Vagabond just nu... Farligt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback