På tal om pannkaka.

 
Här sitter jag med en tallrik fylld av min nya kärlek. Proteinpannkakor<3 Jaaaa med lite grädde på, men annars är det nyttigt helt igenom, med mammas hemma gjorda hallonsylt. Bästa som finns!
 
Annars så har träningen och det nyttiga livet verkligen börjat nu. På riktigt den här gången! Nu har jag ett mål och jag vet hur lång tid jag har på mig att nå dit.
Första delen av drömresan är bokad och i mars bär det av. Så ca 6månader kvar. Det ska gå. Jag är så taggad!!
 
Den här veckan har jag kört Combat, Spinning och GRIT. Imorgon är det spinning igen som gäller och sen väntar 2 vilo dagar som jag ist ska fylla med jobb och sen spinning igen på söndag. Sen börjar allting om igen ;D
Bra vecka!!


» rebbs

Härligt!! :D Startar nyttiga livet idag samt träning :D

2015-09-21 // 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback